Pengisian Ilmu 2018 - 6

Alhamdulillah hari ini saya akan menyambung kembali kisah pengisian ilmu sepanjang tahun 2018 ini.

Kelas offline yang saya hadiri seterusnya adalah Seminar Percaya Sebelum Berjaya dibawah bimbingan Coach Zuhairi Nopiah yang berlangsung pada 28/7/2018 di Wisma Sejarah Kuala Lumpur.

Pada awalnya saya mendaftarkan anak-anak saya untuk menghadiri program ini, akhirnya saya turut serta bersama-sama mereka. Ini kerana saya juga berminat untuk mengetahui teknik-teknik terbaru yang digunakan dalam program motivasi terkini diMalaysia.

Alhamdulillah program sehari ini berjaya menarik minat anak-anak saya yang belum pernah menghadiri sebarang bentuk program motivasi. Mereka amat teruja untuk menghadirinya selepas tamat bengkel dreamboard pada minggu sebelumnya.










Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Alam Bermusim

Tujuan Belajar Khat

Surat Rasulullah SAW kepada Raja Oman